flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнені результати проведеного В.Олександрівським районним судом Херсонської області опитування громадян – відвідувачів суду

25 серпня 2013 року                                                                          смт. Велика Олександрівка

 

З метою здійснення аналізу та вирішення проблемних питань і удосконалення діяльності суду, Великоолександрівським районним судом Херсонської області з 02 по 13 вересня 2013 року проведене опитування громадян – відвідувачів суду.

Для інформування громадськості про заплановане опитування громадян Великоолександрівським районним судом 29 серпня 2013 року на веб-сторінці суду та інформаційному стенді (дошці) у приміщенні суду були розміщені відповідні оголошення.

Згідно з планом проведення опитування громадян – відвідувачів суду, з 02 по 13 серпня 2013 року всім відвідувачам Великоолександрівського районного суду Херсонської області відповідальний представник апарату суду пропонував заповнити анкети.

   Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати: усього в опитуванні взяли участь 51 громадян – відвідувачів Великоолександрівського районного суду, результати опитування наведені у статистичному звіті. Крім того, один відвідувач відмовився від заповнення анкети, посилаючись на те, що він не розуміє українську мову.

 

І. По першому питанню анкети щодо оцінки відвідувачами суду зручності умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):

Незадовільно – 0;

Задовільно – 7, що становить 13,72%;

Добре – 18, що становить 35,29%;

Відмінно – 22, що становить 43,13%;

Важко сказати – 4, що становить 7,84%.

По другому питанню анкети щодо оцінки повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):

Незадовільно – 0;

Задовільно – 4, що становить 7,84%;

Добре – 20, що становить 39,21%;

Відмінно – 23, що становить 45,09%;

Важко сказати – 4, що становить 7,84%.

По третьому питанню анкети щодо оцінки ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):

Незадовільно – 1, що становить 1.96%;

Задовільно – 7, що становить 13,72%;

Добре – 19, що становить 37,25%;

Відмінно – 18, що становить 35,29%;

Важко сказати – 6, що становить 3,06%;

По четвертому  питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) отримані наступні результати (кількість відповідей):

Ні – 0;

Скоріше ні – 1, що становить 1.96%;

Скоріше так – 19, що становить 37,25%;

Так – 26, що становить 50,98%;

Важко сказати – 5, що становить 9,8%.

По п’ятому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду отримані наступні відомості (кількість відповідей):

Ні – 0;

Скоріше ні – 0;

Скоріше так – 21, що становить 41,17%;

Так – 25, що становить 49,01%;

Важко сказати – 5, що становить 9,8%.

По шостому питанню анкети щодо незалежності та неупередженості суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду отримані наступні відомості (кількість відповідей):

Ні – 0;

Скоріше ні – 1, що становить 1.96%;

Скоріше так – 17, що становить 33,33%;

Так – 27, що становить 52,94%;

Важко сказати – 6, що становить 11,76%.

 

II. Аналізуючи отримані під час проведення опитування громадян - відвідувачів суду відомості, слід зазначити, що відмічений високий рівень:

- зручностей умов перебування громадян в суді (сорок осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 78,42%);

- повноти, якості та доступності  інформації в суді  (сорок три особи оцінили як  «добре» та «відмінно», що становить 84,30%); Таким чином більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на сайті суду.

- ефективності організації роботи суду (тридцять сім осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 72,54%); Крім того, одна особа негативно оцінила ефективність роботи суду та виставила оцінку «незадовільно», шістьом особам було важко сказати свою думку щодо цього питання.

Щодо питань про коректне та ввічливе ставлення суддів та працівників апарату до відвідувачів суду позитивну оцінку («скоріше так» та «так») надали сорок пять (88,23%) та сорок шість відвідувачів (90,18%) відповідно.

Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи  та забезпеченості справедливого судового розгляду – вона є неоднозначною, оскільки майже всі опитувані (сорок чотири відповіді, що становить 86,27% від загальної кількості опитуваних) відповіли «скоріше так» та «так». Негативну оцінку «скоріше ні» надала одна особа (1,96%), також  шістьом  опитуваним було важко відповісти на це питання.

II. Отримані результати обробки анкет свідчать про те, що ступінь доступності, незалежності та неупередженості правосуддя є високою.

Вважаємо за доцільне запланувати на 2014 рік ведення обліку громадської  думки про роботу суду на підставі регулярного суспільного моніторингу шляхом розміщення аналогічного анкетного листа на веб-сторінці суду.

 

Голова Великоолександрівського

районного суду                                                                                                               В.О. Коваль

  

Вик. Волокітін А.О.

0(5532)2-12-58