Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою здійснення аналізу для поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до діяльності суду, Великоолександрівським районним судом Херсонської області з 17 лютого по 05 березня 2014 року було проведене опитування громадян – відвідувачів суду.
Для інформування громадськості про заплановане опитування громадян Великоолександрівським районним судом 17 лютого 2014 року на веб-сторінці суду та інформаційному стенді (дошці) у приміщенні суду були розміщені відповідні оголошення.
Згідно з планом проведення опитування громадян – відвідувачів суду, з 17 лютого по 05 березня 2014 року всім відвідувачам Великоолександрівського районного суду відповідальний представник апарату суду пропонував заповнити анкети.
Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати: усього в опитуванні взяли участь 35 громадян – відвідувачів суду, із них 19 чоловіків та 16 жінок.
Жіночу аудиторію за віком можна розподілити в такому співвідношенні:
Серед опитуваних, 26 осіб представляли у суді особисто себе, 4 – були представниками інших осіб, 5 – інші громадяни (відвідувачі, тощо).
На питання анкети щодо оцінки відвідувачами якості роботи суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
Щодо оцінки умов перебування громадян у суді (достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання, чистота та прибраність приміщень суду, можливість користування туалетами, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо оцінки повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів; наявність зразків документів та порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо своєчасність судового розгляду (дотримання строків розгляду справ; вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань, додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду (старанність та сумлінність; бажання допомогти; відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду, форма одягу, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату суду до відвідувачів отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо коректного та ввічливого ставлення суддів до учасників судових проваджень отримані такі результати (кількість відповідей):
На питання чи був Вам забезпечений справедливий судовий розгляд отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь, отримані наступні результати (кількість відповідей):
o Так – 14, що становить 40,00%;
На питання чи збираєтесь Ви оскаржувати рішення, якщо воно не на Вашу користь, отримані наступні результати (кількість відповідей):
o Так – 3, що становить 8,57%;
На питання чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, воно, на думку респондента, добре обґрунтованим, отримані наступні результати (кількість відповідей):
- умов перебування громадян у суді (двадцять шість осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 34,28%).
- повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (тридцять чотири особи оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 97,14%). Таким чином більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на сайті суду.
- своєчасність судового розгляду (тридцять одна особа оцінила як «добре» та «відмінно», що становить 88,56%).
Щодо питань про коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів позитивну оцінку («скоріше так» та «так») надали десять (28,57%) та двадцять п’ять відвідувачів (71,42%) відповідно.
Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду – вона є неоднозначною. Тридцять дві особи, що становить 91,42% від загальної кількості опитуваних відповіли «скоріше так» та «так». Негативну оцінку «ні» та «скоріше ні» надали дві особи (5,71%), також одній особі було важко відповісти на це питання.
II. Отримані результати обробки анкет свідчать про те, що ступінь доступності, незалежності та неупередженості правосуддя у Великоолександрівському районному суді є досить високою.
Вважаємо за доцільне запланувати на друге півріччя 2014 року ведення обліку громадської думки про роботу суду на підставі регулярного суспільного моніторингу шляхом розміщення аналогічного анкетного листа на веб-сторінці суду.
Заступник керівника апарату
Великоолександрівського районного суду
А.О. Волокітін