Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Розроблений робочою групою при Секретаріаті Кабміну Порядок перевірки електронних декларацій чиновників зареєстровано в Міністерстві юстиції.
Як повідомляє прес-служба Кабміну, 10 лютого напрацьований спільними зусиллями Порядок був прийнятий на засіданні НАЗК та надісланий до Мін’юсту.
Раніше Міністр юстиції Павло Петренко заявив, що у нього у відомстві за тиждень розробили якісний Порядок перевірки е-декларацій. Він закликав НАЗК, прийняти документ у його редакції якнайшвидше.
Після затвердження Порядку відповідним рішенням, Мін'юст зареєстрував його протягом однієї доби.
З розробленим робочою групою при Секретаріаті Кабміну Порядком проведення контролю та повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування можна ознайомитися за посиланням.
За матеріалами «Закон і Бізнес»